Agencja Kerris chce odczarować wizerunek śledzia

3 dni temu 9

mat.pras.mat.pras.

Kampania ma odczarować wizerunek śledzia i pokazać, że może on stać się podstawą szybkich, kreatywnych i nowoczesnych posiłków inspirowanych kuchnią street food.

StreetFish to delikatnie wędzone płaty śledziowe w gotowym sosie, dostępne w trzech wariantach smakowych: MayOgór, Mango-Chutney oraz Honey-Mustard. Produkt pasuje do bułki, pity, wrapa, tosta.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W ramach działań wspierających Lisner postawił foodtrucka na Campingu Maszoperia w Jastarni, który do 18 sierpnia będzie serwować śledzia w stylu street food. Kerris odpowiada za koncepcję i realizację działań promocyjnych wokół tego wydarzenia oraz za planowanie i zakup mediów w kanałach digital.

Kampanii towarzyszą również działania video, m.in. materiał z udziałem Michela Morana, ambasadora marki Lisner, który przeprowadzi sondę uliczną na temat śledzia w nowej odsłonie.

Kampanię wzbogacą treści UGC, prezentujące proste przepisy na kanapki i przekąski ze StreetFishem, zachęcające do kulinarnej zabawy i dzielenia się swoimi pomysłami z innymi. 

Przeczytaj źródło