Aldi wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia

1 dzień temu 8

mat.pras. mat.pras.

W przetargu wzięło udział 8 agencji. Ich nazw nie ujawniono. 

Agencja  Nie Do Ogarnięciabędzie odpowiedzialna za prowadzenie profili marki na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, wsparcie kampanii taktycznych, moderację oraz realizację kampanii influencerskich. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Dla Aldi autentyczność i jakość komunikacji są kluczowe. Poszukiwaliśmy partnera, który potrafi zrozumieć naszą markę, naszych klientów i wartości, które reprezentujemy. Agencja Nie Do Ogarnięcia od lat konsekwentnie rozwija naszą obecność w kanałach social media, skutecznie angażując społeczność i wspierając nasze cele komunikacyjne. Cieszymy się, że możemy kontynuować tę współpracę w rozbudowanej formie – mówi Luiza Urbańska, młodszy manager ds. komunikacji i PR w Aldi Polska.  

Zakres działań agencji obejmie nie tylko komunikację bieżącą, ale także rozwój kreatywnych formatów, aktywację społeczności wokół marek własnych Aldi oraz tworzenie i wdrażanie strategii influencer marketingu. 

Długoletnie partnerstwo

Aldi współpracuje z Agencją Nie Do Ogarnięcia od 2021 roku. Początkowo agencja odpowiadała za prowadzenie Facebooka marki, a w kolejnych latach rozszerzyła działania o LinkedIn, kampanie z influencerami oraz specjalne projekty wizerunkowe – m.in. kampanię dla kolekcji ubrań Aldi Original. W 2024 roku zrealizowała również dwie edycje ogólnopolskiej akcji konsumenckiej „Wielki Test Produktów Aldi”.

– Rozwój współpracy z Aldi to dla nas ogromna satysfakcja i dowód na to, że rozumiemy DNA marki. Przez ostatnie lata wspólnie stworzyliśmy spójną komunikację, która rezonuje z konsumentami: w sposób autentyczny, dowcipny i merytoryczny. Cieszymy się, że nadal możemy być częścią tej drogi – mówi Marcin Sikorski, prezes Agencji Nie Do Ogarnięcia.

Przeczytaj źródło