Pytanie 1/10
Beskid Wars Ogar Sawa
Pytanie 2/10
W 1983 r. zadebiutował FSO Polonez w wersji C. Czym się wyróżniał?
Miał legendarne dziś nadwozie coupe (stąd "C" w nazwie) Był najbardziej komfortową odmianą Poloneza ("C" jak "Comfort) z elektrycznie regulowanymi szybami i skórzaną tapicerką Był najbardziej ubogą wersją Poloneza: m.in. bez kołpaków, tylnej wycieraczki i wygłuszenia przedziału silnikowego Był eksportowym wariantem Poloneza dla Czechosłowacji (stąd "C" w nazwie)
Pytanie 3/10
Część egzemplarzy Polskiego Fiata 125p Lux miała reflektory z:
Wartburga 353 FSO Poloneza Fiata 131 Mirafiori Zastavy 1100
Pytanie 4/10
1982 r. 1986 r. 1989 r. 1990 r.
Pytanie 5/10
Jakie licencyjne samochody montowała FSO w latach 80.?
Polskiego Fiata 131p i Zastavę Żadnego. W 1982 r. planowano wznowieniu montażu, ale uniemożliwiło to wprowadzenie stanu wojennego w 1981 r. Fiata Ritmo i Argentę, Polskie Fiaty 127p, 131p i 132p oraz Zastavę Polskie Fiaty 127p, 128p i 131p oraz Zastavę
Pytanie 6/10
Nie Tak, ale wyłącznie w FSM Tak, ale wyłącznie w FSO Tak - zarówno w FSO, jak i w FSM
Pytanie 7/10
Który z samochodów PRL z lat 80. miał na kadłubie silnika logo Lancii?
FSO 1500 FSO Polonez MR'87 Polski Fiat 126p Bis FSO Polonez MR'85
Pytanie 8/10
Ani razu Tylko raz Tylko raz nie przekroczyła Trzy razy
Pytanie 9/10
Pod koniec 1988 r. parafowano umowę na licencyjną produkcję w FSO:
Daihatsu Charade Fiata Regaty Fiata Uno Daihatsu Applause
Pytanie 10/10
W 1985 r. zaczęto produkcję Polskiego Fiata 126p FL. Kiedy w FSM zakończono wytwarzanie "malucha" w wersji sprzed tej modernizacji?
W tym samym roku, czyli w 1985 r. Rok później, czyli w 1986 r. Dopiero w 1988 r. Dopiero w 1992 r.
Poprawna odpowiedź: Dopiero w 1988 r.
Brakuje jeszcze 10 odpowiedzi
Wypełnij odpowiedzi na wszystkie pytania, żeby zobaczyć wynik
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.