Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"

2 dni temu 9

W świecie, w którym walka o uwagę i portfel klienta jest coraz ostrzejsza, programy lojalnościowe stały się jednym z najważniejszych narzędzi budowania długotrwałych relacji z konsumentami. Nie są już jedynie kartami z pieczątkami – dziś to zaawansowane ekosystemy, łączące personalizację i analitykę danych.

Dodatek możesz przeczytać powyżej lub pod tym linkiem

Nasza publikacja to kompleksowe omówienie świata programów lojalnościowych. W dodatku znajdziecie takie tematy jak:

Karta lojalnościowa w telefonie. Przyszłość w superappach i walletach – o programie ORLEN VITAY

Programy lojalnościowe od A do Z. Od czego zacząć, co wybrać, na co uważać?

Dane za lojalność. Klienci naprawdę chcą „nagród” czy po prostu tańszych zakupów?

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Po co są programy lojalnościowe i jak się je tworzy? Rozmowa z Łukaszem Sznajdrowskim, CEO Loyalty Starter i IBSO

Programy lojalnościowe na świecie – przegląd najciekawszych z nich

Technologiczne fundamenty programów lojalnościowych w 2025 roku

Siedem mitów związanych z programami lojalnościowymi 

Koniec pieczątek, czas na dane

Programy lojalnościowe w branżach mocno regulowanych - przyglądamy się bankowości i energetyce

Partnerem dodatku jest Orlen.

Przeczytaj źródło