mPay w komunikacie giełdowym podał, że uzyskał zgodę od ZTM Warszawa na uruchomienie w aplikacji Żappka pilotażowej sprzedaży biletów komunikacyjnych dla pierwszych klientów.
Spółka zaznaczyła, że to efekt „wspólnych prac i starań, które prowadzą do włączenia w najbliższym czasie sprzedaży biletów w aplikacji Żappka w każdym z miast w których mPay prowadzi swoją działalność w zakresie dystrybucji biletów komunikacji miejskiej”. Umowę w tym zakresie z Żabka Polska podpisała w maju ub.r.
Aplikacja Żappka ma ponad 10 mln użytkowników
Z aplikacji Żappka korzysta już ponad 10,7 mln aktywnych użytkowników. Klienci mogą tam korzystać z szeregu promocji na produkty w sklepach Żabka oraz zbierać punkty lojalnościowe i wymieniać je na nagrody. Aplikacja współpracuje przy tym z wieloma partnerami.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
CZYTAJ TEŻ: Żabka coraz większa i bardziej cyfrowa. Tyle sklepów przybyło w pół roku
Dlaczego mPlay poinformował o tym w komunikacie giełdowym? Zaznaczono, że zarząd „uznaje umowę za znaczącą ze względu na jej wartość oraz potencjalny wpływ na rozwój mPay oraz prawdopodobnie istotne znaczenie przedmiotowej informacji dla oceny przyszłej sytuacji finansowej, gospodarczej i majątkowej spółki”.
W aplikacji mPay na koniec lipca 2025 roku było zarejestrowanych 1,832 mln kont użytkowników, co wobec 1,601 mln przed rokiem daje wzrost o 14,4 proc. Natomiast na koniec marca br. z aplikacji aktywnie korzystało 256 tys. internautów, o 1,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

W pierwszym kwartale br. przychody spółki mPay poszły w górę rok do roku z 5,63 do 8,57 mln zł, zysk EBITDA zmalał z 640 do 394 tys. zł, a zysk netto wzrósł z 42 do 69 tys.