Zmiana pozycjonowania Playera ma odróżnić go mocniej od drugiego serwisu w portfolio TVN Warner Bros. Discovery, czyli HBO Max, skupiającego się na serialach premium czy hitach kinowych. Po starcie Maxa w czerwcu 2024 roku zachęcano do migracji do tej platformy, likwidując np. pakiety Playera z kanałami telewizyjnymi. To do nowej platformy trafiać zaczęły najnowsze sezony produkcji TVN, Player pokazywał ich odcinki tylko jako catch-up TV. Jednak w kolejnych miesiącach ze zmian zaczęto się wycofywać, a w Playerze pojawiły się nawet prapremiery programów TVN.
Jak to teraz będzie wyglądać? W HBO Max nadal będzie można obejrzeć programy i seriale z kanałów TVN, ale to Player będzie miał najszerszą ofertę, w tym odcinki specjalne i dedykowane wersje programów TVN. Jedna z takich propozycji zadebiutuje w środę 20 sierpnia – będzie to „Top Model Icons”, w którym sześć uczestniczek poprzednich edycji „Top model” opowie o swojej drodze do sukcesu.
Na użytkowników Playera czekają też programy w wersji „Extra” – odcinki formatów, poszerzone o nieemitowane na antenie fragmenty. W tej formule subskrybenci po raz pierwszy zobaczą „Ślub od pierwszego wejrzenia”, „MasterChef” i „Afrykę Express” oraz tradycyjnie nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego”.
Od września w Playerze znajdą się prapremiery serialu "Szpital Św. Anny", a także „Kuchennych rewolucji”, „Kobiety na krańcu świata”, „Ugotowanych”, „Detektywów”, „Na Wspólnej” i „Ukrytej prawdę”. Ofertę prapremier wzbogacą także wybrane tytuły z kanałów tematycznych – TVN Style, TVN Turbo i TTV.
W ofercie pozostaje „Wypożyczalnia Player”, czyli biblioteka filmowa, licząca ponad 2500 tytułów, dostępna w modelu pay-per-view.
Player bez pakietów z reklamami
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Player wprowadza zmiany w pakietach. Z oferty dla nowych klientów znikają pakiety z reklamami, dostępne na 30 i 365 dni, a także w wersji z kanałami TV i Canal+ Super Sport. Zdecydowana większość programów i seriali w Playerze dostępna jest z reklamami, ale już bez opłat.
W ofercie pozostaje pakiet Player bez reklam od 25 zł miesięcznie, w którym znajdują się prapremiery wybranych programów i seriali, odcinki specjalne oraz wybrane kanały telewizyjne, w tym kanały FAST. Nowością jest pakiet Live TV, który dotychczas dostępny był jedynie jako dodatek do innych pakietów. Od teraz można go także zakupić osobno w cenie 25 zł miesięcznie. Daje on dostęp m.in. do TVN24, TVN24 BiS, Eurosportu 1, Eurosportu 2, Discovery Channel, CNN czy TLC.
W ofercie pozostają też pakiety Playera z reklamami i ofertą Canal+ Super Sport oraz dodatkowo jeszcze z kanałami Eleven Sports.
Nowe pakiety są dostępne od poniedziałku 18 sierpnia. Jednocześnie wszyscy dotychczasowi subskrybenci, dostępnych wcześniej w sprzedaży, pakietów z reklamami zachowują swoje aktualne warunki korzystania z serwisu. Mogą oni przedłużać subskrypcję bez zmian.
Podróż windą w kampanii Playera
Zmiany w Playerze promuje kampania promocyjna, której głównym elementem jest spot reklamowy, w którym para bohaterów podróżuje windą po piętrach budynku – analogicznie do poruszania się po różnych poziomach oferty Playera. W spocie pojawia się piętro z bezpłatną ofertą z reklamami, piętro pakietów subskrypcyjnych oraz piętro poświęcone „Wypożyczalni Player”. Kampania ma na celu zaproszenie widzów do korzystania z elastycznej oferty Playera oraz ułatwienie jej rozróżnienia poziomów.
W ramach promocji wykorzystane zostaną różne kanały komunikacji – media własne TVN Warner Bros. Discovery oraz media zewnętrzne. Spot i kreacje emitowane będą zarówno w telewizji, internecie i social mediach, jak i na nośnikach Digital OOH.
Wszystkie materiały kampanijne zostały stworzone przez dział kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery, a sam spot powstał w TVN XR Studio przy wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości. Za zakup mediów odpowiada agencja Sales&More.