Publicis Groupe przejęło globalną obsługę PayPala od WPP Media, które pracowało dla marki przez półtora roku od 2023 roku.
W wyniku przeprowadzonego postępowania Publicis odpowiada za planowanie i zakup mediów tradycyjnych, social mediów, influencer marketing i działania w e-commerce. Natomiast Weber Shandwick z IPG będzie nadzorować działania PR marki.
Kolejny zdobyty budżet Publicis
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
To kolejny duży wygrany przetarg francuskiej grupy Publicis. Niedawno holding wybrano do obsługi lukratywnego budżetu mediowego Mars Incorporated, przejętego od agencji IPG i WPP Media.
Publicis w ramach obsługi tego klienta pracuje dla dwóch największych unitów korporacji – Mars Snacking (brandy spożywcze) i Mars Petcare (produkty dla zwierząt).
Grupa Publicis niedawno podniosła prognozę wzrostu organicznego na 2025 r. do blisko 5 proc., z poprzedniego przedziału 4 proc. do 5 proc., po tym jak w drugim kwartale br. odnotowała wzrost organiczny przychodów netto o 5,9 proc.