fot. screen YouTube
SodaStream we współpracy z Krzysztofem Ibiszem przygotowała krótki poradnik, który udowadnia jedno: dobrą malinkę można zrobić każdemu – bez zbędnego słodzenia, ale za to koniecznie z bąbelkami.
W ten sposób marka promuje nowe syropy o smaku malinowym. Dlaczego malina? Bo jak zaznacza marketer - to najchętniej wybierany smak syropów w Polsce – przez lata kojarzony z babciną spiżarnią i nostalgiczną słodyczą.
Marka - producent saturatorów do wody – proponuje teraz konsumentom świeże podejście do tego klasycznego smaku: lekkie, bąbelkowe i bez cukru.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W spocie, który emitowany jest w internecie, m.in. na YouTube i w social mediach Krzysztof Ibisz opowiada o nowym syropie i pokazuje, jak przygotowuje wodę gazowana o smaku bąbelkowym. W pewnym momencie w kadrze pojawia się kobieta, która zdenerwowanym głosem wskazuje palcem na szyję Ibisza i pyta co to (chodzi o czerwony ślad).
Spot kończy się słowami: “Chcesz zaskoczyć bliską osobę, ale nie wiesz jak? Wróć do domu z malinką!”.