Za łatwo uwierzyliśmy, że odbiorcy mediów to muły, którym trzeba sprzedać towar tani, ale kolorowy [FELIETON]
2 dni temu
7
Newsweek
>
Opinie
Za łatwo uwierzyliśmy, że odbiorcy mediów to muły, którym trzeba sprzedać towar tani, ale kolorowy [FELIETON]
01 sierpnia 2025 07:00
4 min czytania
Wersja audio dostępna tylko w subskrypcji Onet Premium.
Czeski film "Stan wyjątkowy" skusił mnie podjętym tematem dziennikarskiego oszustwa. Dziennikarskie oszustwa są równie stare, jak dziennikarstwo, a my zapominamy, że dziennikarz, tak jak ksiądz, nie jest w świetle prawa zawodem zaufania publicznego, mimo że zarówno od dziennikarza, jak i od księdza oczekujemy uczciwości.
Przeczytaj także
Brak zaufania
Wpadki i ekscesy Hołowni już ciągną go na dno. Ale prawdziwy problem jest inny [OPINIA]
Michał Szadkowski
31 lipca 2025
Prokrastynacja
Marzymy, by zwolnić, tkwimy w wirze zadań. Niektórzy wyrwali się z tego zaklętego kręgu
Katarzyna Janowska
31 lipca 2025
Gorące krzesła
Puenta nieco przenoszona. Kilka osób oddało ministerialnego fartucha [FELIETON]
Katarzyna Kasia
31 lipca 2025
KRRiT
Koniec "taliba PiS". Partia wolała go poświęcić w imię ważniejszego celu [OPINIA]
Jakub Majmurek
30 lipca 2025
Wstępniak
"Tusk musi zrozumieć, że czasy się zmieniły. Starymi metodami nie wygra"